sobota, 19 grudnia 2015

Szaraczek-zwyklaczek

Dzierganych swetrów mam ogromne ilości...musiałam poprosić męża o wykonanie dodatkowych regałów [ale to wygoda mieć fachowca w domu ;] ]
Ale jak przyszło co do czego....ja nie mam co na siebie włożyć...
Potrzebowałam sweterka z cienkiej, ale ciepłej dzianiny...Takiego na wiele okazji - i po domu i do pracy i jak się wybieram na kawę do sąsiadki - uniwersalny...
Dodatkowo musiał powstać z posiadanych zapasów włóczkowych...bo uznałam że chyba potrzebuję odwyku od zakupu nowych włóczek...
22 dag szarej cieniutkiej wełenki jagnięcej, druty KP 3 mm i powstał taki oto szaraczek





5 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo.
      Sweterek jest przed wszystkim praktyczny - najchętniej nosiłabym go bez przerwy ;]
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Świetny szaraczek-zwyklaczek.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sweterek taki prosty i zwyczajny...takie właśnie sprawdzają się u mnie najlepiej ostatnio.

      Usuń
  3. Świetny szaraczek-zwyklaczek.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń