środa, 15 kwietnia 2015

Złotko ty moje kochane....

Dopiero co dzisiaj skończyłam nową bluzeczkę, a już zdążyłam się w niej zakochać....jest taka, jak to my kobiety lubimy - wygodna, ale szykowna, ukrywa mankamenty, a podkreśla walory, a błyszczy jakby była utkana ze szczerego złota. Będę ja nosić z wielka przyjemnością.

Przędza kupiona na Allegro - skład jedwab z lurexem.
Ciężka, śliska i lejąca
Zużyłam wszystko co miałam, czyli około 400 g

A dla chcących zrobić podobną niedługo w Moich Foto-instrukcjach zamieszczę  fotograficzną relację wraz z komentarzem 





5 komentarzy:

  1. no właśnie taki rękaw mi chodzi po głowie, ale kurcze same fotki chyba nie wystarczą :(
    sweterek miodzio - koniecznie pokaż na sobie

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczny, tylko u mnie rozmiar 48 ,jak ma to sie do instrukcji,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Ulu,
      W instrukcji nie pisałam o rozmiarach, tylko pokazałam kolejne etapy dziergania takiego sweterka. Ten mój jest dla rozmiaru 38-40, ale na "maranciakach" powstał temat w dziale "dziergamy on-line" i tam może ktoś pokusi się o robienie sweterka w podobnym rozmiarze. Zajrzyj tutaj http://maranciaki.pl/forum/viewtopic.php?p=563857#563857 Myślę, że z czasem pojawi się tam sporo uwag, które pomogą wydziergac sweterek w większym rozmiarze :)
      Dziękuję za odwiedziny :)

      Usuń
    2. Sweter zapadł mi w serce. Szalenie mi się podoba. Nabrałam ochoty na podobny. Dziękuję za instrukcję.
      Dlaczego tak późno trafiłam na Twego bloga? Nie wiem i żałuję, że tak późno.

      Usuń
    3. Jak mówi mądre powiedzenie - Lepiej późno niż wcale ;]
      Będzie mi bardzo miło jeżeli skorzystasz z instrukcji i wydziergasz fajny ciuszek ;]
      Serdecznie pozdrawiam ;]

      Usuń